29 December

Nu sitter jag här hemma i en bäddsoffa med Emma, hon följde med till Gamleby vilket jag tycker är riktigt mycket kul o även mysigt ;) hihi, dagen har bestått av en chilldag, kom till Emma runt 2 och då snacka vi lite o satt vid datan, sen såg vi på film, den va as bra! sen blev det att käka och när filmen var slut så drog jag hem o hämtade kjol och linne som jag skulle lämna till Julia, när jag kom till Julia blev det mycket snack och sen klippte hon min lugg, efter ett långt hej då (för hon ska bort en vecka till Lansarote) så drog jag hem till Emma där vi käka lite chokladpudding osen vidare till mig där pappa sedan kom och hämta oss, när vi kom till Gamleby blev det att käka varma mackor och drack oboy :D o nu ska vi blogga lite o sen se en film tror ja :D





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0