åker iväg nu, så vi HÖRS smsa/ring mig så ni håller mig sysselsatta,fast teckningen är inte den bästa xd haha

nu håller ja på o packa ihop mina saker för ja pappa o hans kompis ska ut till stugan, det kommer nog inte bli lika kul där när ja inte har ngn kompis med mig, menmen kommer nog sola o läsa min as bra bok inspärrad (Y) kan inte sluta läsa i den asso ;o aja ja kommer va borta till torsdag HÖGST inte längre, så mitt bloggande kommer bli lite segt men besök ändå min blogg (a)haha,  ja har mobilen med mig o har pengar o gratis sms på den nu så det är bara att ringa/smsa mig :D  men nu ska ja packa ihop mina sista saker o dra HÖRS! :D






Kommentarer
Anna

boken är hemsk, läskig och ännu hemskare... men bra

har inte sett dig på flera veckor, saknar dig, puss <3

2010-07-05 @ 13:39:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0