vet att ja aldrig lägger upp några bilder..

.. ja lägger typ itne upp några bilder längre.. lackar på det själv men har ju inte min mobil så ja kan inte ta med den, min kamera har vanliga AA baterier o kan ta fem kort sen måste man byta bateri för bateriet är slut.. usch hatar den, men när ja får tag i ngt bra o ta kort med då kankse det blir bättre med bilder ^^

i morse åkte ja o ella in med tåget o sen skulle ja vara barnvakt, Emma hjälpte mig o vi va nere på stan o hade  trevligt, haha sen fick vi gå hem med småttingarna o sen åkte ja o emma hem o snacka lite, efter det åt ja mat o sen drog ja till Ella. vi gick omkring lite o hade damp som vanligt, haha o sen gick vi hem o skulle kolla på simpson men båda däcka i sängen o sen vakna ja av att pappa ringre o säger att han är påväg o ska hämta mig så ja drar hem o nu sitter ja i Gamleby. är hur trött som helst :s men men ska sova sen ngn gång :) o imorgon blire o träffa Emmmmaaa, inte emma S utran Emma b ^^ blir svårt  med namn här haha! men vi höörs



Kommentarer
emma

tack lisa H.

2010-07-22 @ 01:16:29
URL: http://emmasjooblad.blogg.se/
emma

...

2010-07-22 @ 13:59:33
URL: http://emmasjooblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0