film ja rekomenderar! :o

tjoooosan :) igår efter att vi kommit till västervik så åkte ja o Malin hem till mig o Ella till sog för hon skulle typ på bio o sen träffa makke. Jag skulle vaara hundvakt men Malin hjälpte mig, schysst tkr ja :D. vi blogga lite fota lite, inga bilder ni kommer få se tyvär, sen gjorde vi milkschake (stv?) o skulle se en jätte läskig film, den va lite läskig men  när den verkligen blev as läskig så kunde man knappt titta, haha en film ja rekomenderar!:D sen spillde malin milkschake på BÅDA våra täcken, fast i olika omgångar hahha gulligt :) sen blev det o chilla lite, ja råka somna o vakna typ en timma senare o då va malin påväg i säng så ja följde efter (a) hihhih

idag blir det att vänta på att syrran som äger hunden ska komma hem, sen blire o åka till gamleby i städa o ta med den sista packningen, för ja fick inte med Allt igår, sen städa smulans (min hamster) bur, kanske äta vi får väll se, sen blire o åka tillbaka till västervik o lite sånt, ni märker kanske att det inte kommer bli så mkt bloggande haha men kolla in lite då o då så kankse det kommer :D

vi HÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRS!







Kommentarer
malin

hihi;*

inte mitt fel att du tar fram milkshake under en spännande film :(

älskar dig (a

2010-06-06 @ 10:52:36
URL: http://maaaliihn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0