kolla malins o Emmas blogg så får ni bilder från dagen :D

sitter just nu på pappas lilla data, det blir ett snabbt inlägg. dagen i skolan har varit mkt chill, slapp spanskan vilket betyder två timmars lunch. tillbringade ngn lektione o i stort sätt alla raster utomhus könner mig uppreapnde men guuuuud vilket underbart väder :O:O:O:O:O::O:O  i morgon blir det planer efter vädret :) berättar om det i morgon ist för ja vet ju inte vad det blir för väder en, tror det ska regna, HOPPAS INTE! :O men iallafall det blir inga bilder från dagen men det finns nog på Malins Eller Emmas blogg, välj emmas HÄR eller Malins HÄR det är inte säkert men vi merker, hat bra allaihoppa så hörs vi i morgon!


Kommentarer
malin

sv: jamen du hade tagit bilder från mig till header och bild på bdb som ja tog. och du kunde säga att det var ja som tog den men du behövde inte reklamera mig för det men eftersom emmas länk och din stog med så tänkte ja att du kunde lika gärna reklamera mig då.



för ja har ju inte tagit bilder av dig eller hur ?

2010-05-20 @ 20:56:24
URL: http://maaaliihn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0