lalala segt inlägg pga OSKAN ;(

Hej på er, det blev ju inte att ja la in bilderna i morse för när ja o Anna skulle göra det så kunde inte hennes dator riktigt hitta mina bilder eller ngt, haha så ja skulle göra det när ja kom hem ist, men ja har varit o kollat på min syrra när hon hade ”bal” eller vad man nu säger, bilderna där ifrån ska Malin skicka sen mot kvällen, så ja laddar upp dom då ^^ men igår efter att Anna o ja hade kommit hem så bakade vi NEGERBOLLAR, o, ja negerbollar, det är ju det dom heter ;) :d  vi gjorde inte såå mkt egentligen,  vi spelade wii rätt länge (a) men sen blev det o se en film o lite sånt Ja kommer inte ihåg vad den heter så ah, här har ni bilderna iallafall :D




Anan hade även tama höns, det finns tyvär bara en höna kvar för räven har tagit dom andra hönsen ;/ men det fanns även rätt många gulliga rätt så tama kyklingar! tog dock bara kort på två :)




ja o Anna tyckte det va så skönt på morgonen när vi vakna så vi gick ner till hennes badställe eller vad man nu säger, där tog vi ngra kort, men båda hade pyamas o ja hade gummistövlar o anna foppa tofflor sen inte ngt smink eller ngt, o på mitt krot blev mitt huvud lite cp så ja fick klippa bort det ^^ men den fina utsikten som var på bakgrunden fick vi då inte med tyvär ;/ hahaha det blåser lite så min t-shirt blev lite cp :D



Anna o hennes hund Villma<3



den ända bilden som ja redigera va negerbollarna för den bilden blev lite ljus annars :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0