r.i.p klinga<3 (min systers hund avled för ett år sen ungefär)

hej :) har varit barnvakt idag :) det va faktiskt rikigt kul :D hahah har bygt sandslott och fått motion (y) kan det bli bättre? haahha nu sitter ja hemma hos mamma, ska plocka in min tvätt i garderoben packa mina saker o lite sånt, för snart ska ja min syster min andra syster o hennes kille åka till gamleby, i o med att sofie fyllde år igår så ska vi till pappa o fira henne, vet att ja säkert redan nämt det men ja säger det en gång till ^^ haha det kommer nog bli god mat där hoppas ja iallfall ;o är rätt hungirg nu (a)

ja tänkte prova en sak o ja hoppas att det funkar, i tidgare inlägg skrev ja att ja sitter på mammas data o där kan man inte ladda upp bilder, men ja tänkte prova o försöka lägga in en bild, det kommer bli en gammal bild på en som ja saknar väldigt mkt, det är min syster hund ( fast den va som min oxå) vi fick avliva henne för lite mer en ett år sen hemskit var det, bilderna är tagna med en 0.3 megapixel camera så det är ju inte precis den bästa bilden haha men ni får försöka se :)





(blir inte större)

(blir inte större)


som ni ser lite längre upp så har hon en kudde, den gjorde ja när ja gick på lågstadiet, den gav ja till henne för ca lite mer en ett år sen när vi fick henne, den tog hon i munnen la i soffan o sov på, hon sov alltid på den, så df ville ja att hon skulle ha den när hon skulle avlivas som ni ser på bilden högst upp ;/


Kommentarer
frida

svar: tack så mycket :D

2010-05-01 @ 20:12:43
URL: http://aboutfridaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0