Torsdag, känns som lördag ;o

idag på morgonen så vakna ja o Emma rätttidigt för vi skulle hinna till lager 157, det är ju typ bliilgt där just nu eller ngt så vi passa på o dra dit, stog i kö i typ en timma :O:O  jävligt jobbigt :) men sen blev det o åka hem o fixa sig lite för vi skulle Till Mormor o fira henne för hon har fyllt år :) grattis till bästa mormorn som finns! :D hihih ja pt typ dö mkt mat o tårta o allt sånt, haha jävligt mätt nu, o snart kommer gäster hem hit så vi ska käka tacos, kommer typ spricka av all mat :D är wrätt mätt :p haha ska väl bli lite chill kväll oxå antar ja, men orkar itne lägga in bilderna på datan just nu så  ni får tyvär inte se ngra bilder xd haha men ja har köpt ett par vita jeans för 16kr ett röd/rosa linne för 16 kr o sånt, men min data är på lagning hos Emmas pappa får nog tillbaka den i mroon eller på lördag, men vi hörs :D


Kommentarer
FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag ska skaffa en domän till min blogg men kommer inte riktigt på vad jag ska ha för namn. På min blogg har jag lagt upp 7 olika förslag på domännamn som jag har fått in. Hjälp mig genom att rösta den du tycker passar bäst till min blogg :D. SKulle vara tacksam!

Direktlänken är: http://ferhat.blogg.se/2010/may/rosta.html



Btw, fin blogg ;)

2010-05-13 @ 18:15:28
URL: http://ferhat.blogg.se/
FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack för din röst! Hoppas du får en trevlig helg! :)

2010-05-14 @ 13:45:33
URL: http://ferhat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0