-

efter att jag jobbat igår så drog ja ut med lite folk, hade faktiskt ett jätte bra slut på fredagen, det slutade med att jag hamnade med min syster i Gamleby klockan ett, haha sen när ja vaknat så fixade jag mig lite smått och sedan blev det att åka till västervik igen, när ja kom till Västervik var det bara att börja pluga, har inte gjort det på hela veckan inte alls bra :O jag har gjort halva matten klart och sen idrotten klar, nu ska ja sätta mig och plugga på biologin, min dator funkar typ inte alls just nu och pappa håller på och fixar den, så sålänge lånar jag min syrras så därför kommer inte uppdatering av bilder och sånt bli så lätt, men ja ska försöka, några bilder kommer upp lite senare. någon gång under dagen kommer Emma och Ella p hit för att hjälpa mig och hitta tapeter till mitt rum för ja ska ÄNTLIGEEEEEEEN få tapetsera om och ja är så happy! :D sen ska vi tre dra och möta Becca men vi får se hur det blir men men nu ska ja fortsätta mitt plugg och vänta på Emma o Ella så hörs senare med bilder!


hittade en väldigt gammal o fin bild på mig i sexan ;D hahahha


Kommentarer
HASSELBACKSPOTATIS

HAHHAHAHHAHHAHAHHAAHHAHAHA WUNDERFUL!

2010-11-08 @ 12:48:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0