Torsdag och Fredag

Torsdag: ja fixade mig och så som vanligt sen gick jag och mötte Anna. vi drog sedan till ica för att köpa godis och kladdkaka. när vi kommer hem till mig käkar och chillar vi lite tog även en liten bit av kladdkakan, sen kom Malin också så då gick vi och mötte henne. när vi kom hem igen så tog vi fram ett spel. nämligen monopol, haha det va inte så kull så vi spelade inte sålänge, jag och Anna hade laddat hem några filmer men i o med att jag hade datan på felsäkert läge så hade vi inte något ljud så vi kunde inte se på film så kvällen blev inte riktigt som vi tänkt, men vi kollade ändå  på en film spread tror jag den hette, senare mot kvällen blev det chips dipp kladdkaka o en rejäl bunt med snack! för det hände  en hel del saker som va tvunget att snacka om.. men men livet flyter på!

Fredag: vi vaknade och käkade frukost tillsammans runt 11, sedan chilla jag framför tvn medans Malin duscha o Anna fixade sitt hår, sen vid ett började jag fixa mig o efter det damsuga och packa, vid tio i två så drog vi till bussen och när vi va i Västervik så cyklade jag hem till mammasen där jag mötte Ella en stund för att snacka lite och så, o sen ringde ja till Emma o snacka lite med henne, snart ska ja även dra mig ner till Mejeriet för jag ska jobba ikväll, tyvärr jobbar jag till halv elva så ja kan inte åka hem till Gamleby ikväll, men vi får se när ja åker dit om ja åker på lördag kanske, aja nu ska ja fixa det sista så vi hörs mot kvällen kanske!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0