Onsdag

Gårdagen blev att spendera med Emma, vi va först på syvsamtal i skolan. Det gick väl rätt bra vet knappt vad ja ska välja med pappa tycker att jag ska välja samhäll samhäll så ja tror det blir det. Efter samtalet så drog vi hem till mig en stund för vi skulle föra över lite bilder som jag tagit med lisa i tisdags, när vi gjort det så åkte vi hem till henne och tog lite kort. Kan ju säga att det va inte min fotodag.. sen gick vi in o kolla på tv och sen käka, efter det så drog vi en snabbis till solariet och efter det hem igen för att ta lite mer kort. men sen blev klockan nio o då ringde pappa och vi skulle åka hem. så såg min onsdag ut ungefär väldigt nice :D















Glad att jag har dig Emma, du betyder sjuukt mycket för mig just nu!<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0