data ur funktion IGEEEEEEEEN

min data har pajat IGEEEEEEEEEN OOH BLIR SÅ ARG ah ni kanske fattar hur det är att inte kunna ha tillgång till en dator? nu sitter ja vid min syrras data o bloggar o på min kamera har ja massa bilder som bara vill upp på bloggen men ja får inte riktigt någon data så ja kan göra det. men men håll ut ska fixa det nästa vecka ngn gång eller så snart som möjligt. aja idag har ja haft filmkväll med Anna o vi såg shutter island, det av ingen text så ja fatta inte så mycket :s svår engelska men aja, nu väntar ja på att lisa ska komma hit o vi får väl se vad vi hittar på (Y) men syrran vill ha datan nu så vi får hööööras när min cp data funkar igen ;)

en random bild från syrrans dator från i vintras, hoppas det inte blir så här mycket snö igen :O

o juste, ja kanske åker till min saknade syrra sofie i kalmar på måndag med Ella ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0