hjälp mig hur min blogg ska se ut, har ni några förslag på hur det ska se ut komentera gärna det!

kom försent idag igen, har kommit sent varje morgon nu! inte bra. men i morgon ska jag inte komma sent..
dagen började med att vi fick skala dom äpplena som var kvar, det var väl ungefär två timmars skalning. efter det diskade vi och lite sånt sen tog vi lunch. vi drog förbi Intersport där jag faktiskt hittade mig en jacka :o men den är dyr, vilket är tråkigt, men vill jag ha något så gärna som nu får jag spara :D så jag ska köpa den i morgon med hjälp av mamma och pappa. efter lunchen så bakade vi och fikade, vi fika massa idag! helt sjukt! efter praon gick jag på stan ett litet tag med Emma och Ella, sen möte på mejeriet och sen mötte jag Ella och Emma igen, mycket mysig kväll ändå tycker jag!!
Tror det är den här jackan jag ska ha, FAST RÖD
KIMBERLY W JKT

ajuste min kamera kom idag :D:D:D:DD::D:D
mamma är inte hemma så hon ska hämta ut den i morgon, hoppas verkligen att den är så bra som jag hoppats på, för det jag fick veta om den idag på waltersfoto kan inte vara bra, men jag får se, aja.

har bestämt mig för att göra om min blogg TOTALT, ny header, ny färg och ny bildstorlek men jag har inte en aning om hur jag ska göra eller hur det ska se ut, men jag får se, har ni några förslag hjälp mig gärna!!






Kommentarer
irini

sv. Jo haha jag såg också det! :D Shit 99kr? :O Fan att jag inte har pengar haha! :( :D

WHAT?! Fult med klackar?! OH HELL NO! Bitch pleaseeeee, klackskor kan bara göra en kvinna snyggare! Säkert skit snyggt på dig med :D

2010-10-07 @ 00:02:14
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0