skalat äpplen i fem timmar eller mer helt seriöst!?

Morgon började bra, sedan åkte jag och Malin till Emma och därifrån till skolan, i skolan blev det att göra fysik prov, gick väll sisådär, men godkänd blir jag i alla fall, det är ju bra. sen blev det att åka ner till café gården och jobba, det började med att vi fick skala äpplen fram till halv tolv då vi hade lunch , sen åkte jag hem o åt och sedan ner igen, då tog vi hand om disken i ungefär en kvart sen skalade vi äpplen till halv tre, tre och sen fick vi fika och efter det så städade vi sen fick vi åka hem, mycket skönt har så himla ont i fötterna.. har ju stått vid en diskbänk i stort sätt hela dagen? :o snart ska jag börja plugga på mitt svenska arbete: läslogg och läsa lite i boken, sen får vi se om jag slänger i mig något inför dansen ikväll, det är väl min dag ungefär :)
  • jo om ni vill veta så skulle man dela äpple bitarna i fyra delar, sen skulle man skära bort skruttet och sedan skala dom, jag har just nu ömma och oranga fingrar haha!

här är dom andra skorna, hur snygga som helst dom också, jag kunde ju inte bestämma mig så det fick bli båda!



Kommentarer
irini

sv. Jasså? :O Någon jävel måste ha köpt dom! :O hahaha :D



Jäklar vad snygga dessa var! :O 15-16 med platå eller HOW HIGH?:D

I'm in love!

2010-10-05 @ 23:22:49
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0