ett lite segt inlägg kanske? :o men men här är det från dagen ja va i Linköping med dom BÄSTA :D

a ja ju i linköping som ni vet, ja åkte dit med lisa a, Elin j o Elin a, ahah lisalisaeliinoelin ahah vi kom dit vid halvt tio då gick vi runt lite o till mc donald sen drog vi omkring i affärer o shoppa, fast ja köpte bara en munk jacka sen tog mina pengar slut :( ahaha sen kom Fredrik o efter det kom Elin o sen Olivia o sen kom alla lite då o då, vid två tre va vi alla o vi gick omkring o snacka o ja dampa mest men ah haha sen mkt senare så bestämde vi oss för att dra o spela laserdome, fast ja hade inte några pengar kvar, men Fredrik va as schyst o betala för mig :D:D hihi det va as kul, sjukt kul nästan ;o haha de va första gången ja spelade o första gången sprang ja omkring o sköt på folk men dom "dog" aldrig utan det va bara ja som dog, ja fattade inte vf haha sen upptäckte ja att ja inte höll som man skulle så ja sköt inte några "skott" ahah väldigt duktigt tkr ja D:(Y) sen blev det att dra sig mot stationen för hemgång, tråkigt nog ;/  men några kanske skulle komma till Västervik nästa vecka ;d men vi märker, på tåg resan va det mkt damp o ja sov även i ngn minut, ahah när vi kom hem så skulle ja resa på mig och gå, det va HUR JOBBIGT SOM HELST :S ja hade träningsvärk oiHELA BENA O FÖTTERNA SJUKT :o sen när ja tänker på hur mycket ja gått så är det inte så konstigt haha,  sen mötte ja upp malin o vi åkte hem till mig o kolla film o lite :)
'
det va nog dom flesta bilderna ;d


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0