Helgen :)

ända sen i Fredags har ja haft fullt upp och inte suttit så mycket vid datorn, därför är uppdateringen sämst. Men ja börjar från början
Lördag: vaknade rätt skapligt och sen fixade ja mig o sen träffade ja Ella och Malin, vi färgade mitt hår, det blev väldigt mörkt, nästan svart i början. Men det kommer bli bra med tiden. Sen efter ett långt tag med damp o snack drog Malin o det va jag o Ella kvar. vi dampa o snacka lite till sen bestämde vi oss för att åka o panta burkar o vi fick ihop rätt så mycket pengar, fast det mesta av pengarna va Ellas.  sen drog vi hem o såg film o sen drog ja hem ett tag sen mötte ja Ella igen o vi drog o snacka lite med markus sen drog ja hem o sov :)
älskar er sjukt mycket! ni är det finaste i mitt liv just nu <3

Söndag: gick upp vid nio o sen fixade mig. Mamma skjutsade sedan ner mig till bryggaren där det blev o ha musikalgrejen, jobbigt och dansa o sjunga o sånt på morgonen haha. sen drog ja hem o käka sen drog ja till simhallen, sen vid halv nio ungefär mötte Malin upp mig o vi packade mina saker o sen drog hem till henne för ja ska sova här inatt ;d
det kanske låter som att ja inte gjort så mycket men det lilla ja gjort har tagit mycket tid :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0