16 April

Godmorgon alla :D hoppas ni har sovit gott inatt, för det har inte jag :( allt började på mattelektionen jag började känna mig febrig i kroppen så jag gick till skolsystern och gick panodil, då blev det mycket bättre och även huvudvärken försvann sen när jag skulle dra ner till mejeriet så kände jag mig jätte febrig i kroppen igen men jag tog en panodil igen och sen mådde jag bättre, fast sen runt elva och jag skulle dra till Malin för jag skulle sova o sånt där så fick jag feber och mådde inte alls bra. så det blev att sova hemma och det var inte kul någon stans med den där jävla febern inatt men men nu mår jag bättre fast är fortfarande lite tung kroppen men jag ska ta en panodil så blire bättre säkert (a) haha
aja snart ska jag göra mig iordning och dra mig till emma vi får se vad vi hittar på idag men det jag vet är att vid tre tiden ska vi grilla ;D
ukm festivalen blev riktigt lyckad och jag hade riktigt roligt, snart blire o planera en ukm läns festival då kommer det folk som har gått vidare från massa olika län hähä ska bli roligt :D



bild från nyår hahah :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0