19 April

jag börjar mitt inlägg med att säga ÄLSKA SOOOOLIGT VÄDER! det var inte lika varmt idag som igår men det är ändå sol och det är det enda som räknas :D fats lite varmt ska det ju va också men ;) skolan gick rätt snabbt och sen blev det att dra ner till Mejeriet med Lollo och Lotta, där fikade vi lite och sen var det teater och då gick vi igenom lite information om kommade saker o sånt sen vid fem tog jag bussen hem till Gamleby där jag sitter nu har inte gjort något speciellt och ska duscha och plugga lite tänkte jag, har haft prov idag därför jag inte kunnat blogga så mycket men men nu är ja igång igen :D
här är lite bilder från lunchrasten idag ;d




(sen gick det inte ladda upp fler bilder -.- ja får återkomma senare o se om det går då )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0