24 April

heeej! :D
igår blev det somsagt att sola och vid fem åkte vi till pappas kompisar i blackstad där det blev att äta lite påskmat och sånt där smått o gott! ;d fast iomed att jag är så förkyld så blir jag jätte trött om dagarna så igår mådde jag inte så bra så jag låg mest på soffan och sov framför tvn. sen vid tio åkte vi hem och då kollade jag klart på tvprogramet eller filmen kanske det heter, superman is back eller något kommer inte riktigt ihåg. vaknade vid halv tolv odag och jag började med att städa och packa o göra mig iordning och lite sånt där och vid halv två åkte jag sofie och micke in till stan där dom släppte av mig hos mammsen, där lämnade jag mina väskor och åkte direkt till malin där jag är nu, vi får väl se vad vi hittar på, jag vet iallafall att jag Ella k o malin ska ta en glass i solen idag, härligt säger jag bara!
men vi hörs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0