26 April

Ellas födelsedag igår blev lyckad tycker jag (a) kom dit och vi satt o chilla med glass i solen, vi bärde även ut hennes högtalare+bas och dator och lyssna på musik, awesome :d haha sen kom även malin  o då blev det att grilla lite och sen käka klyftpotais till det. vi tog det även chill i solen och solade lite. lite senare tog vi oss en promenad, och vi gick förbi Willys och köpte lite att dricka, gött vare med tanke på solen(y)
sen chilla vi lite utanför netto o Emma o Ella kom också. men sen blev det att jag o Ella följde med två andra ut till sandviken och grilla, medans Ella, Emma och Malin drog någon annanstans. jäkligt fint vare där ute och skönt med en brasa. redigt chill dag med jätte fint väder, hoppas Ella hade det lika bra som jag ;D
det blev även att jag sov hos Ella och på morgonen så drog vi till stan och shoppade presenter till folk, ingenting till mig själv köpte jag, rätt stolt (Y) fast tog hål i örat :D har inte så ont nu och det ska nog bli lätt o sova hoppas jag ;d sen blev det hem och plugga, fast somnade i några timmar framför tvn och där har jag legat i stort sätt hela dagen haha  aja nu ska jag kolla på how i met your mother sen blire o sova för i morgon ska malin ha tjejkväll o innan det ska jag träffa Emmmmaaa :D så vi hörs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0