30 April

Godmorgon! :D
igår åkte jag ner till stan med Linn oh jag hittade ett par jeans shorts, en tröja och ett par mjukis shorts riktigt fina köp (a) sen tog vi en glass och mötte sofie som slutade skolan, jag fick låna en cykel och på den skjutsade jag hem linn, hahah hade riktigt kul på väg hem, skämde ut mig sådär lagom mycket :D väl hemma blev det att chilla lite och sen käka mat. Mot kvällen sen så mötte vi upp tre pöjkar som kom med bussen, sen ble det subway mat och jag tyckte inte att det va så gott som alla har sagt ;o aja väl hemma igen blev det att ta en chill kväll :)
men idag kommer mammsen hit med frukost, längtar för är as hungrig just nu ;o sen blir det även att fika, men sen blire IKEA :D:D:D efter ikea åker jag hem till Västervik och firar valborg med lite kompisar (Y) :D aja vi hörs när vi råkas ;D



Grattis Sofie som fyller 20år idag :D hoppas du får en niceig födelsedag! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0