23 April

hejsan :D
i fredags så åkte jag och lisa in till Västervik där jag hjälpte henne att sortera reklam, sen blev det att chilla lite o straxt innan sex drog vi och tog en glass på åhmans skapligt gött :D sen mötte vi Anida en snabbis och vi fick även skjuts hem av hennes syrra. väl hemma så blev det att kolla på film och lite sånt, fick även lite fika (Y)
när filmen va slut drog jag o lisa till anida och vi fick åter igen skjuts fast den här gången till corner där vi mötte massa andra tjejor, fast för min del blev det inte att vara där sålänge för vid nio blev det att åka tillbaka till Gamleby med pappa :) väl i Gamleby gjorde jag ingenting speciellt
men idag ska jag sola för det är 28 grader ute idag :O och sen är vi bortbjudna ikväll ¨så vi får se hur dagen blir ;d aja vi hörs för nu vill jag ut i solen




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0