21 Augusti

Ölands resan var riktigt rolig, åkte dit med min teatergrupp för att lära sej manuset osv, åkte även till ölands djur och nöjespark, där blev det bad o o karusell åk hähä, när jag kom hem blev det att packa upp göra sig iordning o dra hem till Emmy, sen vidare till alice där massa roligt folk var, kanon kväll! igår blev det inte riktigt som planerat träffa först malin o sen emma o sedan blev vi fler, Ella x2 Malin Emmy o Emma vi hade planerad kväll men det slutade med att vi hade film kväll hemma hos malin med lite göttiga saker ;d

idag är det Söndag, sista dagen på hela sommarlovet, mitt sommarlov än sålänge är nog det bästa som ja har haft! har gjort så himla mycket o vatt med om massa saker o även träffat massvis med nytt folk, tyvärr slutar alltid det roliga någon gång o i morgon börjar allvaret :( det är inte roligt men men jag hoppas på en bra klass o bra lärare o en roligt Gymnasietid! :D
nu ska jag börja packa ihop mina saker för ska till Gamleby ikväll där jag kommer stanna en vecka :)

min data funkar fortfarande inte (tack vare att sladden till laddaren är trasig) men jag kanske har hittat en laddaresladd som funkar :D



Snodde två bilder från Malin hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0