23 augusti

idag fick jag ett "nytt shema" har en lektion på fredagar nu som börjar vid fem i tio o slutar tio över alva haha! aja får väl hoppas på många inställda lektioner, tackar ju inte nej till en ledig dag ;D efter skolan så blev det att dra hem till mormor o morfar o käka asa god mat! mömmmms sen blev det att sova i typ 40min o sen teater, efter teatern drog jag hem till Emmy o chilla lite sen kom även malin o då blev det att käka igen, mycket snack hare blivit o snart ska jag dra mig hemmåt för pappa slutar jobba o då blire o åka till Gamleby ;d


tänkte bara säga det att den 16 Februari till den 23 Februari blire att åka till EGYPTEN TILLSAMMANS MED EMMY o hennes familj, fy fan va najs säger jag bara! första gången jag åker utomlands oxå hähä


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0