30 Augusti

jaaaaaaa det här med bloggen går ju sisodääär men nu när skolan o alla aktiviteter o allt har börjat så är jag helt slut på kvällarna haha o då blire att jag är lat o inte bloggar, men ska försöka bättra mig, vill ju ha min egna dator tillbaka :( så jag kan lägga ut lite bilder heheh

aja i Måndags blev det att träffa Julia efter skolan, dock drog vi bara och träna haha sen skulle hon hem, men att träffa henne lite är ju bättre än inget :D ska börja på actic nu oså så vi får se hur det blir där ;d efter det blev det att dra till Alice där även Annie var, mycket snack o mat blev det där hähä sedan kom det lite grabbar dit som det blev att va me ;d bland annat åka lite bil haha skapligt chill kväll ;d sen hem o sova

som leder oss till idag heheh, känner mig skapligt seriös nu haha eller?!?!?..
idag efter skolan blev det att dra hem till mormor o morfar o käka lite göttigt, sedan ner till bryggaren där det blev att ha lite teater o sen hem o powewalka lite med Emmmaa o nu blire dusch o sen chilla framför tvn, äta ngt har ja tänkt oxå ;d japp japp vi hörs nog troligtvis i morrn kväll! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0