28 December

Igår blev det en chill dag tillsammans med Ella, blev att göra frukost tillsammans och sedan se en film. 30 minutes or less. Riktigt rolig! haha sen mot kvällen skulle hon iväg och då blev det för mig att dra hem och käka o sen dra vidare till Alice där det blev mycket snack o en redig mys chillkväll, filmen som vi såg hette jorden runt på 80 dagar och va riktigt rolig :d

i morse vid halv ett drog jag ifrån Alice för att möta upp Emma då det blev träning, tror jag håller på o bli förkyld eller någe så ska ta det lite lugnt med den nu :) sen efter det ner till stan och fixa lite små saker och två tröjor följde med mig hem, najs najs säger ja barre! :d

sen blev det hem och chilla lite efter en stund försvann emma hem till sig för käk och då passade ja på att käka också, har även möblerat om i mitt rum och syrrans, flyttade min soffa och bytte den mot en gammaldags fotölj haha nöjd är ja iallafall :D senare kom Emma tillbaka med sig hade hon Ella och för våran del blev det att bara chill-snacka o lite. dom drog för inte alls länge sen och nu ska jag krypa ner i min säng och starta filmen Smurfarna, hoppas den kan roa mig lite innan ja somnar ;d aja vi hörs i morrn



Kommentarer
emma

sv; väldigt fina seriösa miner ni fick till!

2011-12-31 @ 00:30:10
URL: http://emmasjooblad.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0