1 Februari

skolan gick rätt snabbt och vi hade hålltimma på spanska så vi hade lite längre lunch och då drog jag o Emmy hem till Emmy och käka tacos och glass hähä mums så gott :D sen efter skolan drog jag hem med Ella och vi har käkat och just nu lyssnar vi på musik och snart ska vi dra hem till mig och kolla hur rummet blev för jag tror nämligen att det är klart :D :D :D aja sen vid halv fem drar vi med bussen ner till Mejeriet där jag ska ha teater hähä och Ella ska dansa, men vi hörs senare ikväll med bilder på rummet ;D
Lisa och Ella är nog dom bästa av dom bästa? ;D


Kommentarer
emmy

skaplig göttans lunch vi hade! ;D

2011-02-01 @ 18:41:37
URL: http://emmydahlqvist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0