11 Februari

igår så var jag i simhallen och jobbade och sen drog jag ner till mejeriet och träffa Lisa, Israa, Emmy och Irini, blev mycket skratt och sen när jag skulle med bussen så gick den tydligen inte där så jag missade den :( hade inga kläder eller ngt, men jag fick sova hos Irini där även Emmy skulle sova, blev mycket chill ändå :D
idag gick skolan rätt så snabbt och efter det drog jag Ella och Emma och träna körde rätt mycket fast ändå lite chill, men aja, när jag o Ella kom hem så käka vi glass och just nu är hon i duschen och senare ska vi käka chips dipp och cola och kolla på shrek 4 tror jag det va, JÄVLIGT NICE :D:D
HAR GRATIS SMS IGEN SÅ DET ÄR BARA OCH SMSA NU! :D
i morgon är det öppen skola så ska gå i skolan på en lördag, inte så roligt kanske :( men men får ju ledigt nästa fredag ist! :D aja nu ska jag duscha så vi hööörs ;)
en liten liten liten bild får ni från igår kväll ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0