2 februari

Onsdag japp skolan gick rätt bra och efter skolan drog jag hem till mormor och käka, sen när jag kom hem packa ja ihopp grejerna för att dra till Ella och sen möta Emma, för vi skulle träna. Träningen gick rätt så bra och det va skönt att röra lite på sig. Efter  det så drog ja o Emma hem till Emma där vi skulle laga mat, samma som vi gjorde i skolan, men ja failar ALLTID så maten blev katastrof :( behöver ju inte gå in på detaljer men som sagt suger helt enkelt på att laga mat..  sen kom gäster dit och vi gfika och lite sånt, men sen bestämde vi oss för att dra hem till mig och kolla på mitt rum och då upptäckte ja sex hål i min tapet:( så kommer gå och störa mig påt, men aja det blir nog bra hähä får måla över med brunt där.. japp sen följde ja Emma en bit hem och nu sitter jag här hemma och lyssnar på musik och ska försöka ta tag i plugget lite :(  men aja vi hörs i morgon ;D

Här är bättre bilder på tapeten




Kommentarer
Jane

Fan vilken härlig tapet:)

2011-02-04 @ 07:40:14
URL: http://bombshellbitch.tk


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0