24 Februari

kvällen igår blev redigt härlig!
filmen ville inte ladda så vi drog hem till Emmas pappa och hämtade filmen och sen kom även Malin o Ella som också ville se filmen, den var hemsk o det slutade med att ja och Malin satt och stortjöt ;o
efter filmen så snacka vi lite och sen drog Ella o Malin igen och ja o Emma satt kvar o snacka massa och sen käka vi lite nattmacka :D vid kvart i ett eller något så gick vi o la oss och somna gött i den lilla lilla sängen haha
på morgonen gick vi upp eller ah jag gick upp vid kvart i nio och gjorde frukost och tog på mig kläder oså, sen kom även Emma upp och vi käka oså, sen vid halv tio kom mamma och hämta mig för ja skulle till tandläkaren, det gick bra och jag har inga hål i tänderna (Y)(Y)
Efter det drog jag hem och duschade o lite sånt o nu ska ja snart dra mig till Emil och det blir att spendera dagen me honom (:
men vi hörs ;d




Kommentarer
Anonym

Vem är Emil? :) Kille? :)

2011-02-24 @ 13:39:15
Anonym

vem emil

2011-02-24 @ 18:53:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0