25 Februari

igår blev det att chilla mest och sen mot kvällen kom även Malin och vi tre glodde film, get rich or die trying heter den, den handlar om 50-cent's uppväxt oså, den va as bra (Y) sen vid halv elva drog jag och Malin till ogge där även agaton va, där blev det att chilla och även käka godis och åhmans mat hähä runt halv ett drog jag hem till Malin där ja sov över och sen på morgonen försov jag mig lite och fick gå välidigt snabbt ner till Mejeriet där teatern var och här sitter jag än, har lunch nu och käka precis lite pizza, mumsigt :D men nu ska vi börja spela igen så vi hörs ikväll då det blir att jag åker till Gamleby, aja hörs ;d


Kommentarer
anonym

ny film not

2011-02-27 @ 21:21:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0