27 Februari

kvällen igår blev reidgt lyckad :D Ella Malin o Oskar kom och vi såg film och chilla o sånt, sen följde vi Ella hem och Malin och Oskar sov hos mig, sen gick vi upp vid kvart i åtta och gjorde oss iordning, skule ner till Mejeriet och orkade inte gå så jag tänkte ta bussen och vi stog och vänta på bussen i 20min sen gick vi över vägen för att ta andra bussen, då kom vi på att det är söndag idag och bussarna går andra tider, skapligt duktiga :D så det blev att gå ner till stan och sen ha teater, efter det drog jag hem och spela lite left 4 dead (a) hähä även plugga lite för det är ju skola i morgon :(:( sen komEmma och vi har badat och snackat massa så nu ska vi krya ner i sängen och söööva lite, så vi hörs någon gång i morgon :D natti natti


hahahaha hitta en gammal bild från någon gång i maj hahha jäkligt fin:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0