28 Sista Februari

Guuuud vad dålig jag är på att blogga! men det kommer bli så den här veckan för har föreställningar osånt så kommer vara rätt så trött och jag bloggar bara om jag orkar, bara så ni vet ;)
idag har jag vatt i skolan till tio över nio och sen blev det att dra till mejeriet och där har jag varit till efter åtta någon gång, jobbigt :( sen blev det Willys för att köpa grejer till i morgon för då åker vi nämligen till KIIIISA men skolan asa nice kommer det nog bli!! :D och idag fick jag veta att jag tydligen är typ den ända som åker utan skidstavar för det är något man måste göra? :o men när jag gjorde det ramlade jag :( så vi får väl se i morgon hur det går om jag kommer ihåg hur man åker :D
aja nu ska jag fixa lite och sen sova så vi hööörs (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0