nya tapeter och ny färgat hår hähä

Efter teatern och allt så drog jag och Ella hem med bussen och käkade hos mig, det gick rätt så bra med maten den här gången iallafall(Y) haha sen så dampa vi och tog lite kort och så, vi spelade även xbox, lika kul som alltid :D haha sen drog Ella och tog ett varmt bad med oljekulor i, redigt nice tycker ja! och nu sitter jag här vid datan och gör det man gör vi en data och snart ska jag läsa i min bok och även sova lite ;D

i morgon kommer det inte bli mycket bloggande, för först skola och sen hem med Emma och sen ska ja Emma och Ella dra och träna och efter det ska ja o Emma  till solpolen och efter det hem och laga den maten som vi gjorde på hemkunskapen, mycket gott, och jag ska även hinna med att plugga för jag har matte prov på fredag :( så ah vi får se när jag hinner blogga :D

och mitt rum blev klart idag och jag är redigt nöjd, det  blev mycket snyggare än jag trodde, men tyvärr ser tapeten svart ut på bilden, men den är faktiskt mörkbrun men jag hade ingen lampa i rummet, men ni får nöja er med denna bild sålänge :D







Kommentarer
irini

grymt snyggt lisa! GILLA!

2011-02-01 @ 22:44:29
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0