blablabla

hejsan på er:D
kvällen igår blev redigt lyckad tycker ja, för ja hade as kul iallafall :D
dom droppa in lite då o då efter sex och först öppna jag lite paket, i just loooooove paket :D haha
sen blev det käk och det blandat med mycket snack, vi käka även lite glassmilkshake som  efter rätt och sen blev det film, Gullivers Travels hette den, denva rätt bra hähä sen blev det mer snack o damp, även musik osånt ;D
straxt efter tre drog alla hem utom Anna som var kvar och spenderade natten hos mig också, för på morgonen idag så var det teater, skulle bygga scen till föreställningen (:
efter teatern så drog jag och Alice och käka på Paih Taih, mycket gött! efter det mötte ja Emma och Alcie drog hem till sig, vi gick på stan och lite så och ja köpte underkläder o sen efter stan så drog vi hem till mig där jag diska från gårdagen och lite sånt, sen hem till Emma där vi laga mat och har precis käkat, ska även sova här inatt och vi får se hur kvällen blir, vet iallafall att vi ska se på film häähähä :D

här är vad ja fick av tjejorna :D

(tre ljus, fyra par string, en bh, toffsar och en eyeliner, fick även hårnålar men glömde ta med odm haha)

Denna bara måste ni hålla med om? :D

(ett fotoalbum )


(två par tröjor från H&M)

skapligt nöjd :D




detta är då vår gooda mat hähä :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0