24 Januari

hejjjj, ledsen om bloggandet gått som det gått, men i söndags vaknade jag hos malin, sen hem  och städa på rummet, senare simhallen och sen hem till pappa, roligt att veta? naeee haha
men idag efter skolan drog jag hem och käka mat hos mormor, sen vidare hem till Ella och sedan drog vi och tränade, efter det blev det att käka och duscha och lite sånt, tog det även lite chill framför tvn en stund, sen blev det att åka till Gamleby där jag sitter nu i min sköna säng som jag snart ska sova i ;D haha

tänkte bara säga det att jag kommer komma hem vid den här tiden hela veckan så bloggandet har risk till att bli dåligt,  men ja ska göra mitt bästa :D HÄHÄ men vi hörs i morgon



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0