Dag 12 – Mina syskon

Sofie heter en av mina systrar, hon är 19 år och fyller 20 den 30 April, ah tänk samtidigt som kungen och valborg! haha. Sofie är nog min favorit, alltid glad i stort sätt, tyvärr så träffar jag henne inte så ofta för hon bor i kalmar där hon pluggar, men dom stunder vi träffas har vi alltid kul. Hon finns där och ställer alltid upp för en. Sofie är min förebild i familjen, ja ser upp (eller ner, för hon e så kort) till henne, hon är som en syster ska vara :D schysst och en riktig syster helt enkelt!<3

Linn är min andra syster hon är 21 och fyller 22 den 5 December. Linn kan vara en riktig plåga ibland, jätte dåligt humör och alltid klaga på mig och mina kompisar, men när mamma inte är hemma är det hon som är den äldsta hemma och då tar hon ansvar och vi kommer riktigt bra överens, vissa stunder kan vi oxå snacka om allt typ och ha riktigt kul med varandra. Men med tanke på att det skiljer sex år i mellan oss så är vi inte så lika och det får man acceptera. Men linn är min syster lika mycket som Sofie och jag älskar henne lika mycket! <3





älskar er båda enormt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0