Dag 17 – Mitt favoritminne

GUUUUD VAD SVÅÅÅÅÅRT

jaaaaaaaa, mitt favorit minne. hmm har många :o haha shit vad svårt
ett bra minne som jag kommer ihåg nu var jätte häftigt för mig när jag var liten, jag var sex eller sju år och jag följde med min mamma och systrar på en simtävling för jag kunde inte vara hemma själv, och det finns en grej som kallas lagkapp,  då är man fyra stycken som simmar varsitt simsätt, min stora syster var med i ett lag där tillsammans med tre andra, men en av dom blev sjuka så dom var tvungna och ah en som kunde vara med bara för att dom skulle kunna få poängen, då så frågade dom mig, och jag kunde inte simma så bra då, men jag ställde upp och jag kunde inte dyka i från pallen så jag hoppade i, och alla som jag simmade mot var fyra år äldre och uppåt och dessutom jätte duktiga, när jag simmade så simma alla om mig och gick i mål, så sista längde jag hade kvar var det bara jag i hela bassängen och dom roppade ut i högtarna vad jag hette och vilket år jag var född och att det var min första simtävling, och då började alla i hela simhallen heja på mig och stötta mig hela vägen in i mål, det var as häftigt!! haha sen fick inte vårt lag medalj och jag blev jätte ledsen och dagen efter ville jag inte simma igen så mitt lag kunde inte vara med och tävla om dom poängen, men min syster gjorde en pappersmedalj till mig och det betydde jätte mycket för mig och den har jag kvar än idag, det är ett bra minne som jag kan komma på just nu! :D

 här vare, fast det såg ju annorlunda ut då. Eksjös simhall


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0