Dag 22 – Det här upprör mig

Det finns rätt mycket som upprör mig, men bland det värsta är när folk är falska eller dubbelmoral,
några exempel på falska människor är när man låtsas vara ens kompis bara för att få reda på saker, eller man berättar allt för och säger, detta får du inte säga till någon, och nästa dag vet alla om det, svårt och föklara såhär vad jag menar men jag tror alla fattar vad jag menar när jag säger falska människor är förfärliga! ;o
sen dubbelmoral är något jag heller inte tycker om, man säger typ till någon grattis så roligt för dig o bla bla och sen till en annan, jag fattar inte hur personen kan göra så o bla bla, människor som är falska har bara fyllda med skit och det finns ingen som tycker om det, haha blir nästan lite småsur bara av att skriva detta, så ni kanske fattar hur mycket jag hatar sånna personer ;o aja finns väl inte så mycket mer eller jo det gör det ju faktiskt, för det finns ju olika sätt att bli upprörd på, när kompisar, familjer vad som säger något speicelt, det kan oxå uppröra mig, men men nog om detta nu! :D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0