Fredag kvälllllll

Igår kväll var det helt underbart kul! vi kom dit och beställde bufé, tyvärr var det inte så mycket gott men det dög iallafall, sen blev det mycket skratt och prat. Men lite senare så ville vi dra till något ställe där man kan kunde vara lite mer högljuda, så vi drog till Mc Donald och där sjöng vi för Lisa, inte pinsamt alls :D haha sen så käka vi glass och snackade väldigt mycket, mot tio var det rätt så många som drog men jag var kvar med Irini och natta, men sen kom även jennie och tess och Emmy så det blev mer snack. och efter det mötte vi massa fler och så blev det att jag spendera kvällen med dom, hade sjukt kul :D och när jag kom hem blev det bara att sova.

Grattis i efterskott lisa och jag hoppas att du hade ett bra kalas :D ahah för jag hade sjukt kul







































Kommentarer
zejnuu

we had a wonderful night! :D <3thanks yall!

2011-01-30 @ 00:09:56
lisa helgersson kanske? :D

det hade vi verkligen :D <3

2011-01-30 @ 14:05:13
URL: http://lisahelgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0