Janurai

Låååååååååååång dag och typ ingen data, eller jo hade en data hos Albin men hans tanjet bord är helt svart så jobbigt att skriva ibland.. haha aja skolan gick väldigt bra och jag fick även en utskällning av min spanska lärare av att min och Emmys mobil låg på bänken.. när man för en gångs skull jobbar på lektionen så får man skäll? ahha kuuul! :D aja skitsamma sen gick jag på syvsamtal och gjorde mitt gymnasie val blev samhäll samhäll som första, ekonomi juridik som andra och handel som tredje, är rätt nöjd tror jag ;) sen efter skolan så käka jag med Malin och sen blev det och träna, sjuuukt vilken träningsvärk jag har, kan knappt gå ordenklligt.. haha efter det blev det hem och duscha och käka osånt för att sedan träffa Albin, där blev det först att chilla sen film och även sjuuuuuuuuuuuuukt mycket damp, hade as kul idag iallafall haha! :D

men i morgon blir det att träna på morgonen och sen träffa Malin och jag tror att hon även skulle sova hos mig oxå ;o



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0