sista Januari 31

Japp det är en ny vecka måndag på vecka 5, sista Januari, det är sjukt hur snabbt tiden går.. men men började med skola och sista lektionen var inställd och det var spanskan så det var sjuuukt skönt, hoppas hon är sjuk i morgon också om  vi har henne. HÄHÄ

efter skolan drog jag hem med Malin och efter en stund kom Emma så käkade vi och sedan mötte vi Ella för att dra och träna, sjukt jobbigt med träning idag. Sen blev det hem till Emma och äta lite till och sedan chilla lite där och sedan hem till mig för att hämta hårfärg för Emmas mammas kompis skulle färga mitt hår, resultatet får ni i morgon ;) blev rätt nöjd iallfall, sen blev det hem och äta igen, haha ätit mycket idag ;) snart ska jag kolla på ett avsnitt av how i met your mother och sen blir det nog att sova för att orka upp till skolan i morgon. aja godnatt:D

måste bara berätta det att vi hade hemkunskap i skolan idag och vi hade gjort någon indisk kyckling rätt och såsen var jätte god, men när jag skulle hälla över såsen från den tunga grytan så tappa jag den på porslinsskålen så den gick sönder, så jag Emma Malin och Emmy fick dela på det lilla pytte såsen, inte alls så roligt :( haha klantigt av mig :D

menmen godnatt!



Bästa hemkunskaps gruppen ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0