Dag 11 – Mina bästa vänner


jag har sjuuuukt många bra och nära kompisar, men dom som står mig närmast som känner mig bäst är nog Ellinor Karlsson, Malin Tofvesson och Emma Sjöblad.

Ella som hon också kallas träffade jag Genom en klasskamrat när jag flyttade till Markör med Mamma, vi tyckte inte om varann så där jätte mycket ibörjan men sen började vi gilla varann mer och mer, i skolan fick jag veta att hon aldrig fått skäll av en lärare så jag sa att hon var tvungen att bli lite mer busig och det blev hon allt, det märker man ju idag! haha vi umgicks hur mycket som helst och gjorde allt med varandra och berättade allt, en riktig barndomsvän om jag säger så och vi har väl känt varandra i kanske nio år? tror det men är inte helt säker, idag har vi nog glidit ifrån varandra lite och då menar jag att vi inte är så ofta, det är nog till mesta del mitt fel, men ska försöka bättra mig för jag vill verkligen inte tappa kontakten med denna guldklimp! Ella är en sån person som jag kan berätta allt för och hon säger verkligen vad hon tycker om man frågar om råd, vilken är sällsynt! Men ja
vet inte riktigt vad jag ska säga men hon är bland dom bästa helt enkelt och det kommer hon nog va länge till. hela livet hoppas jag på :D



Emma och jag har väl vetat om varandra ända sen lågstadiet men vi va inte så bra vänner, uppe i mellan stadiet typ hatade vi varandra, eller hon hatade mig iallafall. för jag frågade ifall hon ville va då sa hon bara kanske det, men det blev aldrig av, hon tyckte jag var jobbig och massa, sen när vi började på högstaidet blev jag bra kompis med Malin och hon blev även jätte bra kompis med Emma, påsåsätt kom jag och Emma närmre varndra, fast det hela började med att jag och Emma snacka skit om varndra, men idag är vi hur bra kompisar som helst och jag litar på henne till tusen och kan berätta allt för henne, för jag vet att hon finns där och ställer upp, finns inte mer och säga, hon är helt enkelt en underbaaaaaaaaaar vän!










Malin, hur vi träffades var lite roligt, på klasslistan stod det att hon bodde i Gamleby och det gjorde ju jag med, så då tänkte jag att vi kunde bli kompisar. Malin började ta kontakt genom att hitta mitt nr på Eniro och skicka ett sms, sen skulle jag gå och möta henne för att säga hej, hennes syrra vad oxå med, jag babblade på som vanligt och försökte få igång en konversation, det gick inte så bra och jag kände mig urfånig! Men i skolan sa vi hej och lite så, sen kom vi varandra närmre och närmre och här står vi idag som underbara kompisar och så ska det förbli, Malin är också en jag kan berätta allt för och betyder sjukt mycket, tyvärr är inte vi heller lika ofta längre men ja ska försöka bättra på det också. 


               

Jag kan säga att jag har fler nära och as bra vänner, men jag har inte känt dom lika länge, men för det betyder det inte att dom betyder något för mig eller står mig lika nära, fast dom betyder i stort sätt lika mycket för mig och står mig nästan lika nära , men skulle jag skriva om alla  så skulle det nog ta ett tag, ni som är mina nära vänner jag tror ni vet vilka ni är och bara för att jag inte skrev om er betyder inte det att jag inte tycker om er lika mycket för det gör jag :o



Kommentarer
malin

naw hjärtat, sjukt gammla bilder ;o tider de ^^

saknar dig jätte mycket lisa. vi får verkligen ta och träffas mera även fast skolan kanske kommer va jobbig <3 vill inte glida isär vänskapen hjärtat.

2011-01-07 @ 02:05:11
URL: http://maaaliihn.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0