29 Januari

vaknade hos mamma runt halv tolv, gick upp och käka frukost och duschade och lite sånt, sen blev det att åka till Jysk med mamma där vi köpte en ny gardinstång till mig, blev as nöjd :d hähä köpte även gardiner och påslakan för på måndag sla nämligen mitt rum renoveras :D:D:D:D:D:D:D nya möbler och allt ska in så ah längtar som tusan! men iallafall sen när vi kom hem käka vi tacos och efter det blev det att åka till Gamleby där pappa hämtade mig, blev att plugga lite på islam och matten, men sen tröttna jag o mötte Emma och det blev mycket snack en stund och vi chillade och lite så, redigt nice, men sen blev det hem och kolla på tv ser filmen så olika, den är faktiskt riktigt bra :D men men ska väl se klart den och sen sova så vi hörs nog på måndag för i morgon ska jag rensa rummet och sen simhallen så tror inte jag hinner blogga i morgon men aja hörs :D





hittade två gammla bilder från i sommras på mig o Emma, detta var andra gången vi va, rätt sjukt egentligen haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0