22-23 Juli

Fredagen började med sovmorgon, riktigt skönt, sen flöt dagen på o det blev att käka på Tai hoa igen fast med min mamma o min syster Linn den här gången, lika gott som vanligt. sen blev det att träffa tjejorna och åka till Willys för att  köpa lite grejor till kvällen, för ja Ella, Emmy o Emma skulle ut till piperkärr (stv? haha) o va i en husvagn över natten tillsammans med Grabbarna! :D det blev att grilla i regnet och ha det gött, blev även ett bad precis innan åskvädret kom, mycket damp under natten o riktigt kul hade jag!

lite bilder från kvällen där (snodde dem från Emma som vanligt haha)






Dagen idag har det bara varit att sova, käka o städa. O nu ska jag krypa ner i sängen o kolla på en film! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0