5 Juli

i Stockholm vare riktigt nice, fastän ja inte var där sålänge, bilder o sånt därifrån kommer i slutet av veckan då jag orkar och har tid! ;d i går efter jobbet så blev det att träffa lisfiisen, hon sov även hos mig o vi såg filmen black swan, sjukt bra film men sjuuukt konstig ;o aja o idag efter jobbet träffade jag Ella, vi drog först ut till Lysing o kolla läget lite oså osedan ner till stan där vi träffa på lite fölk, sen blev det willys o sedan hem, nu ska jag straxt krypa ner i sängen o läsa ut min bok hähä så vi hörs när vi råkas



Kommentarer
amandaaaaaaaa<3lisssssaaaaaa

lägg in meer bilder sen torrö din bajsungeeee <3 <3

2011-07-06 @ 22:39:14
israa

är boken bra? ser att en arab har skrivit den ju:)

2011-07-18 @ 23:43:57
lisa Helgersson

rorå den är riktigt jävla bra kan ja lova! :D

2011-07-18 @ 23:54:20
URL: http://lisahelgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0