11 Juni

igår efter skolan blev det att dra hem till Julia o käka, klippte även min lugg o fixade mina naglar hähä sen runt 4 så drog vi hem till mig där ja fixade till mig för vid 5 skulle jag vara nere på stan o möta några tjejer för att ha ''tjejkalas'' för Irini, det blev att käka på morella och sedan äta tårta i stadsparken som emmy bakat, den va riktigt mumsig ;) sen efter mycket snack drog vi som va kvar  upp till corner o satte oss, där blev det bara att chilla o sen snacka lite ;d kom hem straxt innan 12 för ja va så trött ;o

idag får ja se lite vad som händer finns mycket att välja på hähä ;d

(har glömt miitt minneskort  i skåpet i skolan så det blir inga bilder :( )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0