2 Juni

igår hade vi kamratstödjarträff i skolan, så det blev bara att vara ute i den varma solen och bada o sola, sen när ja dragit hem träffa jag Emma och för oss blev det att käka o efter det drog vi ut till korpa där vi la oss o sola, vi träffa även sigge, felle, alex och Claes där så det blev att spela fotboll o bada med dom redigt niceigt :D fast har fått en ful linne bränna :( men men sen runt sju drog vi hem och fixade till oss lite o därefter blev det jälp japan kväll på mejeriet, riktigt duktiga människor uppträdde hähä sen drog jag Emma och Malin hem till mig där vi käka o lite, sen efter en stund kom Claes felle o alex och då blev det bara o chilla lite o sen runt ett så drog dom och då gick jag malin o emma o la oss i min mammas säng :D riktigt härligt hade jag det igår men idag va det inte lika nice väder men ja emma o malin o becca ska dra ut till korpa o chillla ändå hihi :D

(det bllir inga bilder idag kanske ikväll eller i morrn)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0