Bilder från Öland, det blev något lagg så jag kunde inte lägga upp fler, får se om det går senare.

dagen igår blev inte riktigt som jag tänkt mig så bloggandet med bilder o hela köret blev inte av helt enkelt! men nu ska dom allt upp! :D
på själva öland var det jätte mysigt, när vi kom dit så blev det ju bara att packa upp o göra sig "hemmastadd" sen andra dagen så var det så fint väder så vi åkte ut till en badstrand, sjukt fin va den!!! :D haha andra dagen var det inte så fint väder så vi åkte in till stand o schoppa lite, fanns typ två affärer bara dock men men jag fick med mig 15 olika saker hem, bla två par skor, två par väskor och resten kläder, riktigt nice! sista dagen blev det att packa ihop sig och även gå lite med på något torg, vädret var väl inte det finaste men det regnade inte iallfall, hade sjukt roligt iallafall! :D











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0