11 Mars världens sämsta dag än sålänge

hähä dagarna har varit långa den här veckan, igår så var jag med Lisa och sen drog vi på möte på mejeriet, har gått med i en ny grupp, haha ukm heter det, det är någonting om talanggrej o sen massa skit, ah ni får läsa på deras hemsida om ni vill veta va det är, kul skare bli iallafall, UKM'S HMESIDA!!
sen va ja kvar där för Lisa skulle jobba så vid halvtio åkte jag hem o då blev det att söööva! :)  dagen började inte så bra för mig, och skolan var bara så seg o tråkig, inte alls på humör, det har ju sina anledningar, sen gjorde vi ett prov och det går rent åt helvete -.- usch sabbat mitt MVG i svenska säkert.. har inte MVG än men är nära på o få o då äre bara att hålla sig på topp hela tiden o det har ja sabbat på det här provet nu, förstörde bara min dag ännu mer, aja ska sluta klaga, måste bara få ut allt, blää haha
nu på dagen ska jag inte göra ett skit men sen ikväll blire att dra till Julia där det kommer bli ite girls night, får se vad som händer, kommer nog sova i västervik inatt så i morgon vet jag inte vad ja ska göra, blir väl att plugga i värsta fall.. aja hörs ;d    

Ella                                         Lisa                                    Lisa hahaha

 


 

På bilden under längst upp från vänster: Marwa, Albin, Emil, Ella P

nedre raden från vänster: Ella K, Emma S, Emma N

och sen är det jag som ligger ner haha


Elllllaa karlsson :D:D:D


hitta lite gammla bilder,vet att en är suddig men :)



Kommentarer
ella

HAHAHAHHAHAHAHAHAH

Du kommer få igen, bara o kolla igenom fb ett tag fram ;))))) <3

2011-03-11 @ 16:27:55
URL: http://ellaaah.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0